garnek    W naszej szkole działa stołówka szkolna. 

Smaczne dwudaniowe posiłki przygotowuje się na miejscu  w dobrze wyposażonej kuchni.


CENA OBIADU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025

 

UCZNIOWIE: 5,50 zł

PRACOWNICY: 7,50 zł

Kwota wpłaty 12.24r


ZASADY DOKONYWANIA OPŁAT ZA OBIADY

  • W roku szkolnym 2024/2025 przed dokonaniem wpłaty za obiady należy złożyć deklarację korzystania z obiadów. 
  • Pobierz deklarację.
  • Deklarację należy dostarczyć osobiście lub przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Opłat za obiady należy dokonać od 20 do 25 dnia każdego miesiąca  za miesiąc kolejny (z wyjątkiem opłaty za wrzesień) na konto:

Szkoła Podstawowa Nr 10 w Toruniu

24 1160 2202 0000 0000 6172 4964 

z dopiskiem: OPŁATA ZA WYŻYWIENIE NAZWISKO I IMIĘ DZIECKA, KLASA

  • Uczeń klasy 1-3 zostanie wpisany na listę i jednocześnie będzie mógł korzystać z obiadów dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
    Uczeń klasy 4-8 będzie mógł korzystać z obiadów po okazaniu karty obiadowej.
  • Potwierdzenie przelewu za obiady należy okazać pani intendentce w celu wpisania na listę (kl. 1-3) lub odebrania karty obiadowej (kl. 4-8).
  • W wyjątkowych sytuacjach potwierdzenie przelewu można przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  • Kwota do zapłaty będzie podana na stronie szkoły www.sp10.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się przed stołówką szkolną.
  • Pani intendentka przyjmuje od 20. do 30. dnia każdego miesiąca w stołówce szkolnej w godzinach: 7.00-10.00.

 JADŁOSPIS

Jadłospis 09. 20.12.24r


 ODPISY ZA DNI NIEOBECNOŚCI UCZNIA W SZKOLE

  • Odpisy za dni nieobecności ucznia w szkole i niekorzystania z obiadów będą dokonywane powyżej 3 dni. Informację o rezygnacji z obiadów w dniach nieobecności ucznia należy zgłosić najpóźniej dwa dni przed nieobecnością.

  • Aby uzyskać zwrot wpłaty za obiady, rodzic powinien złożyć pismo do dyrektora szkoły z podaniem okresu nieobecności dziecka w szkole oraz numeru konta, na które należy dokonać zwrotu. Pobierz wniosek.

  • Rodzic zgłasza nieobecność dziecka, dzwoniąc pod numer telefonu kom.: 663317117.

  • W przypadku takich dni jak rekolekcje, wycieczka, gdzie rodzic wcześniej wie, że dziecko nie będzie jadło obiadu, należy wpłacić kwotę na następny miesiąc pomniejszoną o te dni i koniecznie poinformować o tym fakcie panią intendentkę, okazując potwierdzenie przelewu.

  • Pani intendentka przyjmuje od 20. do 30. dnia każdego miesiąca w stołówce szkolnej w godzinach: 7.00-10.00.


WYKAZ ALERGENÓW W ŻYWNOŚCI

na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UR) NR 1169/2011 z dnia 25.10.2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności.

  1. Gluten – zboża.
  2. Skorupiaki.
  3. Jaja.
  4. Ryby.
  5. Orzechy ziemne.
  6. Soja.
  7. Laktoza – mleko.
  8. Orzechy.
  9. Seler.
  10. Gorczyca.
  11. Nasiona sezamu.
  12. Dwutlenek siarki w stężeniu >10mg/kg.
  13. Łubin.
  14. Mięczaki.

Wędliny mogą zawierać śladowe ilości 9,10,11 według oświadczenia producenta.