garnek    W naszej szkole działa stołówka szkolna. 

Smaczne dwudaniowe posiłki przygotowuje się na miejscu  w dobrze wyposażonej kuchni.


CENA OBIADU W ROKU SZKOLNYM 2025/2026

UCZNIOWIE: 5,50 zł

PRACOWNICY: 7,50 zł

Kwota wpłaty wrzesien


DEKLARACJA I ZASADY DOKONYWANIA OPŁAT ZA OBIADY

  • Przed każdym nowym rokiem szkolnym do 1 września należy złożyć deklarację korzystania z obiadów.
  • W przypadku późniejszego złożenia deklaracji istnieje możliwość rozpoczęcia obiadów od 1 października.
  • Deklaracja na rok szkolny 2025/2026  Pobierz deklarację
  • Deklarację należy dostarczyć osobiście lub przesłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Opłaty za obiady należy dokonać od 20 do 25 dnia każdego miesiąca za miesiąc kolejny (z wyjątkiem opłaty za wrzesień)
  • Szczegółowe informacje o płatnościach (kwoty, konto) należy sprawdzić w dzienniku Vulcan w zakładce „Opłaty”:

Dziennik Vulcan – uczeń – w witrynie ucznia/rodzica, zakładka – ,,Opłaty’’, tu widoczne są naliczenia, płatności.

  • Opłaty za obiady dokonuje się w systemie Vulcan poprzez aplikację mobilną eduVULCAN lub przelewem tradycyjnym.
  • Opłaty są naliczane za wszystkie deklarowane posiłki w danym miesiącu.
  • W przypadku rezygnacji w danym miesiącu z obiadów, należy niezwłocznie zgłosić rezygnację p. intendentce, ponieważ system nalicza płatności dla danego dziecka automatycznie.
  • Uczeń klasy 1-8 będzie mógł korzystać z obiadów po złożeniu deklaracji na cały rok szkolny, dokonaniu terminowej wpłaty na konto indywidualne (nr konta przypisanego dla danego dziecka sprawdza się w dzienniku Vulcan w zakładce „Opłaty”)
  • W przypadku wpłaty na obiady po wyznaczonym terminie, system naliczy odsetki za nieterminową wpłatę.
  • Pani intendentka przyjmuje interesantów od 20. do 30. dnia każdego miesiąca w stołówce szkolnej w godzinach: 7.00 – 10.00.

 

ODPISY ZA DNI NIEOBECNOŚCI UCZNIA W SZKOLE

  • Odpisy za dni nieobecności ucznia w szkole i niekorzystania z obiadów będą dokonywane powyżej 3 dni.
  • Informację o rezygnacji z obiadów w dniach nieobecności ucznia należy zgłosić najpóźniej dwa dni przed nieobecnością, wysyłając wiadomość na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Aby uzyskać zwrot wpłaty za obiady, rodzic powinien złożyć pismo do dyrektora szkoły z podaniem okresu nieobecności dziecka w szkole oraz nr konta, na które należy dokonać zwrotu.

 Pobierz wniosek


 JADŁOSPIS

Jadłospis 08 19.09.25r

 


WYKAZ ALERGENÓW W ŻYWNOŚCI

na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UR) NR 1169/2011 z dnia 25.10.2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności.

  1. Gluten – zboża.
  2. Skorupiaki.
  3. Jaja.
  4. Ryby.
  5. Orzechy ziemne.
  6. Soja.
  7. Laktoza – mleko.
  8. Orzechy.
  9. Seler.
  10. Gorczyca.
  11. Nasiona sezamu.
  12. Dwutlenek siarki w stężeniu >10mg/kg.
  13. Łubin.
  14. Mięczaki.

Wędliny mogą zawierać śladowe ilości 9,10,11 według oświadczenia producenta.