W naszej szkole działa stołówka szkolna.
Smaczne dwudaniowe posiłki przygotowuje się na miejscu w dobrze wyposażonej kuchni.
CENA OBIADU W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
UCZNIOWIE: 5,50 zł
PRACOWNICY: 7,50 zł
DEKLARACJA I ZASADY DOKONYWANIA OPŁAT ZA OBIADY
- Przed każdym nowym rokiem szkolnym do 1 września należy złożyć deklarację korzystania z obiadów.
- W przypadku późniejszego złożenia deklaracji istnieje możliwość rozpoczęcia obiadów od 1 października.
- Deklaracja na rok szkolny 2025/2026 Pobierz deklarację
- Deklarację należy dostarczyć osobiście lub przesłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Opłaty za obiady należy dokonać od 20 do 25 dnia każdego miesiąca za miesiąc kolejny (z wyjątkiem opłaty za wrzesień)
- Szczegółowe informacje o płatnościach (kwoty, konto) należy sprawdzić w dzienniku Vulcan w zakładce „Opłaty”:
Dziennik Vulcan – uczeń – w witrynie ucznia/rodzica, zakładka – ,,Opłaty’’, tu widoczne są naliczenia, płatności.
- Opłaty za obiady dokonuje się w systemie Vulcan poprzez aplikację mobilną eduVULCAN lub przelewem tradycyjnym.
- Opłaty są naliczane za wszystkie deklarowane posiłki w danym miesiącu.
- W przypadku rezygnacji w danym miesiącu z obiadów, należy niezwłocznie zgłosić rezygnację p. intendentce, ponieważ system nalicza płatności dla danego dziecka automatycznie.
- Uczeń klasy 1-8 będzie mógł korzystać z obiadów po złożeniu deklaracji na cały rok szkolny, dokonaniu terminowej wpłaty na konto indywidualne (nr konta przypisanego dla danego dziecka sprawdza się w dzienniku Vulcan w zakładce „Opłaty”)
- W przypadku wpłaty na obiady po wyznaczonym terminie, system naliczy odsetki za nieterminową wpłatę.
- Pani intendentka przyjmuje interesantów od 20. do 30. dnia każdego miesiąca w stołówce szkolnej w godzinach: 7.00 – 10.00.
ODPISY ZA DNI NIEOBECNOŚCI UCZNIA W SZKOLE
- Odpisy za dni nieobecności ucznia w szkole i niekorzystania z obiadów będą dokonywane powyżej 3 dni.
- Informację o rezygnacji z obiadów w dniach nieobecności ucznia należy zgłosić najpóźniej dwa dni przed nieobecnością, wysyłając wiadomość na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Aby uzyskać zwrot wpłaty za obiady, rodzic powinien złożyć pismo do dyrektora szkoły z podaniem okresu nieobecności dziecka w szkole oraz nr konta, na które należy dokonać zwrotu.
JADŁOSPIS
WYKAZ ALERGENÓW W ŻYWNOŚCI
na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UR) NR 1169/2011 z dnia 25.10.2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności.
- Gluten – zboża.
- Skorupiaki.
- Jaja.
- Ryby.
- Orzechy ziemne.
- Soja.
- Laktoza – mleko.
- Orzechy.
- Seler.
- Gorczyca.
- Nasiona sezamu.
- Dwutlenek siarki w stężeniu >10mg/kg.
- Łubin.
- Mięczaki.
Wędliny mogą zawierać śladowe ilości 9,10,11 według oświadczenia producenta.